reklama

...alebo s tým mám problém len ja?

Vstúpim a ovalí ma „teplo na zdochnutie". Postupne zhadzujem jednotlivé vrstvy oblečenia. Desať minút od prekročenia prahu môžem so cťou konkurovať nepálskemu šerpovi, pretože všetko, čo povyzliekam vláčim so sebou poprevesované cez plecia, predlaktia a kabelu. Po čase si poviem, že už som pre svoju kondičku urobila dosť a zase až také bicepsy nepotrebujem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)

Netuším kto je kompetentný nastavovať teplotu v nákupných centrách, ale chcela by som ho upozorniť na skutočnosť, že do nákupných centier chodia ľudia. Väčšinou takí normálni, ktorí sa v zime teplo oblečú. Lebo v zime býva zima. Tým kompetentným akoby nedopínalo, že žijeme v miernom zemepisnom pásme. Z tohoto faktu vyplýva striedanie ročných období a z toho zase, logicky, že keď je zima, nepromenádujeme sa v kraťasoch. Ja osobne, vždy, keď sa vonku vyburuje napríklad december, mávam na sebe bundu, rolák, okolo krku šál, pod nohavicami pančuchy a obuté čižmy. Cestou niekam, alebo od niekaľ sa tam zastavím na nákup, takže v rámci normálneho života, som normálne oblečená. Normálne však neznamená v tomto prípade vhodne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vstúpim a ovalí ma „teplo na zdochnutie". Postupne zhadzujem jednotlivé vrstvy oblečenia. Desať minút od prekročenia prahu môžem so cťou konkurovať nepálskemu šerpovi, pretože všetko, čo povyzliekam vláčim so sebou poprevesované cez plecia, predlaktia a kabelu. Po čase si poviem, že už som pre svoju kondičku urobila dosť a zase až také bicepsy nepotrebujem. Ani kvadricepsy. Nachodené metre sa totiž neefektívne navyšujú priebežnými návratmi do už zabsolvovaných obchodov. Jednoducho neustriehnem to kvantum vecí a postupne ich na striedačku zabúdam v skúšobných kabínkach. Pot mi steká po chrbte a spánkoch ako zlievačovi pri vysokej peci. Chcem si dať kávu v natrieskanej kaviarni, ale pri pohľade na mini priestor sa rozhodnem najskôr všetky nakúpené baliky a moje oblečenie odniesť do auta. To som na tom ešte relativne dobre, nedajbože prísť mestskou dopravou! Vybehnem z prekúreneho nákupného raja a na parkovisku nahádžem všetko do kufra. Odľahčená prešprintujem vo vetrisku a mínusovej zime naspäť. A hádajte, čo sa stane na druhý deň? Správne! Mám sople a ráno neviem otočiť krkom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nechápem ten neadekvátny pomer výšky teploty vzhľadom na ustrojenosť národa v danom ročnom období. Žeby prekurovali kôli zamestancom? Zohľadnenie pracovných podmienok tých, čo pracujú v nákupných centrách pôsobí sympaticky. Ale zase, je normálne, aby sa obrovská väčšina varila vo vlastnej šťave len preto, že predavačkám je umožnené celoročne obsluhovať v tričenkách a tielkach? Je mi jasné, že aj tých zopár frndolín, vyparádených, ako by sa prišli vydať, isto ocení, keď môžu klopkať v sandálkach po svojich každodenných schopping revíroch. Ale, čo mám spraviť ja, keď z mínus desiatich vojdem do vyhajcovaných tridsať dva?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Možno by bolo riešením nosiť nosiť si so sebou náhradné oblečenie a pred vstupom sa prezliekať? To nám, ale potom, vážení kompetentní, zriaďte strategicky rozmiestnené šatne!!

Adriana Varíniová

Adriana Varíniová

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...zelene olivy, mliecna čokoláda, vyprážaný syr, teplo a more, dobrá kniha, poobedňajší spánok - toto môžem furt!:-) Zoznam autorových rubrík:  Keď láska...O všeličom okolo mňaSúkromnéSpomienkyNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu