reklama

Raz to prísť musí!

Bola som v sobotu na zábave. Takej tej pravej, dedinskej, čo domáci nazvali Ples. A bolo to super!!! Z „vytancuvania" sa budem spamätávať ešte týždeň, prebdenú noc si ani netrúfam odhadnúť, kedy doženiem. Zbytočnú investíciu piatich eur do zakúpenia tombolových lístkov, mi dnes pripomenula informácia, že jedna moja vzdialene známa v inej, podstatne inoúrovňovej tombole, na inoúrovňovom plese, vyhrala auto! No, povedzte, načo jej bude štvrté auto?! A ja, ani ten stojan na noviny! Páčil sa mi najviac zo všetkých šesťdesiatich cien, zabalených vo "vkusnom" celofáne. Ale, ani žehlička nebola na zahodenie! Tradične, som zase raz obišla naprázdno.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Máme to v rodine. Môj oco celý život podáva športku, teraz sa to tuším volá nejak inak. Keď mu mama čistila žalúdok, že vyhadzuje peniaze do luftu a ešte aj po operácii žlčníka vyvoláva a otravuje z nemocnice, aby mu nezabudla podať jeho tri stĺpce, sa vyjadril, že on to robí pre nás! Vraj, ak niekedy vyhrá, celý obnos rozdelí medzi mňa a sestru. Odvtedy sa náš potencionálny podiel znížil, lebo postupne pribudli vnúčatá, ktoré tiež zahrnul medzi čakateľov. Všetci vospolok mu držíme palce a úprimne mu želáme, aby bol úspešný! Raz to prísť musí!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale, opojenie z výhry som si už vyskúšala. Ešte na gymnáziu som podporila Červený kríž a cez prestávku som si za tri koruny zakúpila žreb. Zazvonilo, tak som ho otvorila až cez matiku. Pätdesiat Kčs!!! Ruky mi vyleteli nad hlavu a ja som letela pred tabuľu. Matematikárka okorenila moje šťastie hneď dvomi guľami. Jedna bola za odpoveď a druhá za zabudnutú domácu úlohu.

Adriana Varíniová

Adriana Varíniová

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...zelene olivy, mliecna čokoláda, vyprážaný syr, teplo a more, dobrá kniha, poobedňajší spánok - toto môžem furt!:-) Zoznam autorových rubrík:  Keď láska...O všeličom okolo mňaSúkromnéSpomienkyNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu