reklama

Môjmu decku by som dovolila trénovať maximálne curling.

Mávala som radšej letné olympiády, bolo lepšie vidno to, čomu okrem iných, pridružených dôležitostí, šport napomáha, a síce vyšportované telá! Zimná ma baví tiež a kompetentní už zapracovali na aj tom, ako rozdiely zmazať a nainštalovali zimné hry do teplých krajín. Videla som na fotke zo Soči hokejistu v plážových šlapkách, možno nabudúce zhodí aj tie štrimfláky a brnenie. Naopak, „letných" plavcov a bežcov nám navliekli do celotelových teplákov, futbalisti a hádzanárky vyfasovali neforemné trenky, aké predtým zakrývali (možno pekné) zadky iba basketbalistom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dnes som pozerala sánkarov. Rútili sa rad radom ľadovým korytom dialničnými rýchlosťami, aj stotridsať dva som zaznamenala. Žiadna kapotáž. Boby síce vyzerajú ako truhla v pohotovosti, ale predsa len poskytujú ilúziu akej takej bezpečnosti. Neviem, načo sa v oboch týchto disciplínach unúvajú s prilbami, tam, ak sa niekto vysype, bude tak dolámaný, že kompletný mozog bude skôr na oštaru. Rýchlokorčuliarskí šialenci nemajú na hlavách ani tie škrupiny a keď by sa niekto zakoptal na metrových nožoch, akurát tak nimi rozpára seba, alebo suseda čaptajúceho vo vedľajšej dráhe. Hokej - zakrývam si oči, keď sa chlapci rozhodnú pritláčať sa navzájom k mantinelom a narážať do seba, ako keby im nestačilo, že to raz začas schytajú pukom? Zjazdové lyžovanie, každé jedno, rad radom, horor od štartu až po cieľovú čiaru. Svahom chýbajú možno dva tri stupne do kolmosti, som zvedavá, kedy trate postavia v pravom uhle! Ukážkou hazardu so životom sú skoky na lyžiach. Tu by sa malo, podľa mňa, zrušiť bodovanie za estetický dojem. Veď, dá sa vôbec sústrediť na nezrútenie sa z mrakodrapovej výšky, ak treba pri lietaní dávať pozor ešte aj na to, ako sa zapáčiť rozhodcom? Skoky a figúry, ktoré predvádzajú súčasní krasokorčuliari ma nútia tajiť dych a po každom páde nechápem, ako sa tí ľudia dokážu znova postaviť a hádzať dookola žiarivé úsmevy?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo sa týka ohrozenia zdravia, biatlon a bežkovanie mi prídu relatívne bezpečné a pritom vôbec nie divácky nezujímavé, ale osobne by som môjmu decku dovolila trénovať maximálne tak curling. Tam sa tuším nič katastrofálne nemôže stať. Lenže v tom prípade zase neviem zaručiť, či by som sa na neho aj pozerala v telke. Lebo, bez urážky (nemusí každého baviť všetko, že?), tento šport mi príde tiež extrémny, ale v opačnom zmysle, ako tie vyššie spomínané.

Adriana Varíniová

Adriana Varíniová

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...zelene olivy, mliecna čokoláda, vyprážaný syr, teplo a more, dobrá kniha, poobedňajší spánok - toto môžem furt!:-) Zoznam autorových rubrík:  Keď láska...O všeličom okolo mňaSúkromnéSpomienkyNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu