reklama

Inštruktáž

Moja kamarátka je bruneta. Niekedy však dokáže dokonale „zablondiť". Kúzelník z vlaňajšej silvestrovskej chaty pravdepodobne doteraz spomína, ako si z obecenstva za asistentku vytipoval práve ju. Kto by jej odolal? Jednoduchý prastarý trik: „Vyberte si kartu, dobre si ju prezrite". Spravil chybu, odbočil na par minút od kúzla a zakecal sa s „asistentkou". Vyvrcholenie čísla prebehlo nasledovne: „Tááák, slečna, bola to táto karta???" „Možno, nepamätám sa." A bolo dočarované.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

„Potrebujem poslať mailom nejaké fotky, môžeš ma navigovať, ako to mám spraviť?", ozvala sa mi minule na skype.

Nie som žiadny odborník cez počítače. Ale snáď len dokážem pár riadkami vysvetliť, ako poslať fotku cez internet?! Zase, až také poleno nie som. Aj, keď, ona je dosť tvrdý oriešok.

Píšem: „Ok, budeš robiť, postupne, čo treba. Klikni na fotku, ktorú chceš poslať".

Zasekla som sa - môže byť problém, ak má tie fotky ešte niekde vo foťáku, v horšom prípade ležia v papierovej forme pred ňou na stole. Tak, kontrolná otázka: „Máš dúfam tie fotky, čo chceš posielať, v compe?".

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dlhšia pauza, asi ich hľadá, myslim si.

„Čo je to kompa???", zjavi sa na monitore. No super!!!

„Comp je počítač, pýtam sa, či máš uložené tie fotky v tvojom počítači???"

„Asi nie, ale mám ich v tomto notbuku. Z tadeto sa to nedá poslať?"

Moje nervy!

„Dá sa, notebook je tiež počítač. Takže, máš tie fotky v tom stroji, z čoho mi teraz píšeš???"

„Áno, mám."

Hallelujah, ideme na to.

„Otvor si nový mail. Klikni pravým tlačitkom myši na fotku, označ si kopírovať, potom klikni pravou myšou..."

Trvalo mi pol hodinu a veeeľa riadkov, kým som počítačovej analfabetke podrobne popísala, ako odoslať fotku mailom. Posledné enter a čakám, kedy sa zjaví „hurá, zvládla som to".

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zjavilo sa: „Nemám myš".

Vzdala som sa.

Adriana Varíniová

Adriana Varíniová

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...zelene olivy, mliecna čokoláda, vyprážaný syr, teplo a more, dobrá kniha, poobedňajší spánok - toto môžem furt!:-) Zoznam autorových rubrík:  Keď láska...O všeličom okolo mňaSúkromnéSpomienkyNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu