reklama

Mafia na parkoviskách.

Dnes ma osvietilo! Záhadu škrabancov na mojom aute som asi vyriešila! Len budem musieť obetovať ešte kúsok laku na potvrdenie mojej teórie. A potom, aj tak neviem, čo urobím.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Moja astrička sa má u nás dobre. Odkedy pribudla do rodiny, mohla by sa síce trochu posťazovať, že si svoje odskákala. Dva krát sme prestrekli dvere, kým sa dieťa naučilo trafiť do garáže. S tým sa počíta. Škrabance neznámeho pôvodu mi však vedia fest pokaziť náladu. Hlboké ryhy sa z času na čas objavia vždy na takom mieste, kde nie je šanca oškrieť auto, aj keby som ho prehnala cez trnkové kríky. Na blatníkoch, zvrchu na kufri, najdlhšia pod kľučkou zadných dverí. Z každej jednej som bola najskôr smutná, potom naštvaná! Podozrievala som syna, že nedáva pozor, ale charakter vrypov naozaj nekorešpondoval s tým, že by niekde „šuchol". Evidentne bol spravený každý zvlášť a priebežne. Kľúčom, alebo niečím ostrým sa niekto vybúril.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnes ma osvietilo! Záhadu škrabancov som asi vyriešila, len budem musieť obetovať ešte kúsok laku na potvrdenie mojej teórie. A potom, aj tak neviem, čo urobím. Tomu opilkovi, čo sa vždy moce na parkovisku pred tescom a žobre na chľast, by som síce mohla jednu vraziť a utekať, ak sa moj predpoklad potvrdí a prichytím ho pri čine, ale tým by som získala akurát tak možnosť nikdy viac tam nezaparkovať bez následkov. Skúsim upozorniť mestských policajtov, no tuším nabudúce, keď odparkujem a ten chumaj lenivý prepitý sa zase prišuchce s otázkou, či nemám pre neho drobné, radšej pár centov obetujem. Len dúfam, že o mesiac, nebude pýtať za „ochranu" môjho auta euro!

Adriana Varíniová

Adriana Varíniová

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...zelene olivy, mliecna čokoláda, vyprážaný syr, teplo a more, dobrá kniha, poobedňajší spánok - toto môžem furt!:-) Zoznam autorových rubrík:  Keď láska...O všeličom okolo mňaSúkromnéSpomienkyNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu