reklama

Bože, ja som taká negativistická!

Moja Teta sa minule tak trochu preriekla, keď sa Ujo pozabudol v krčme. Spravodlivo naštvaná ho spucovala a popriala mu, bodaj by tam raz (v tej krčme) konečne „zatrepal krpcami", keď už raz nevie, kedy a ako sa chodí slušne domov"! Potom sa zháčila a prehodnotila svoj afekt: „Áááále, radšej ešte nie, ten druhý dôchodok by chýbal!" Je to dobrá duša s darom tvrdšieho humoru a má svoje spôsoby, ako dať nevtieravo Ujovi najavo, že jej na ňom záleží.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Keď tak nad tým rozmýšľam, naozaj to v dnešnej dobe nie je žiadna sranda, byť starým človekom a utiahnúť všetok ten život z dôchodkov, nedajbože z jedného. Aj aktívne zarábajúca, napríklad ja, väčšinou neviem čo (skôr) s peniazmi.

Prvý rok po zavedení eura som si myslela, že sa nikdy s novou menou nezžijem. Chodila som medzi regálmi a premieňala sumy z cenoviek na koruny. Ani presne neviem, kedy som vnútornú kalkulačku vypla. Dnes som zase po čase prerátavala. Z úžasom som zistila, že mesačne platím tisícpäťsto za elektrinu, tritisícšesťsto za plyn a to ostatné som už ani nemala odvahu na bývalé koruny prepočítavať. Katastrofa!!! V tých eurách to nevyzerá až tak hrôzostrašne, ale, uvedomiac si, že môj plat sa oproti minulým príjimom zvýšil nepatrne, upadla som do depresívno - útočno - nepríjemnej hladiny. Taká hladina sa najefektívnejšie vyrovnáva, ak máte po ruke dcéru, ktorá permanentne nie je schopná vyťahovať nenapojené nabíjačky z telefónu a počitača zo zástrčiek. Dve hodiny dokáže zbytočne žhaviť kulmu, plazmu nevypína, vraj je v „šetriacom režime", nahrievanie teplej vody zásadne necháva bežať, zaspáva pri zapnutom notebooku. Druhý rok ma ruinuje nákupom „zdravých" potravín a ja už sa normálne začínam obzerať po niekom, kto ma pozve na poriadnu šnicľu, lebo sa mi nechce variť samej pre seba. Tak som jej, v rámci kompenzovania svojej frustrácie, okrem toho všetkého nešetrenia, vytkla aj bordel v šatníku a v izbe! Si ma tak pokojne vypočula a zhodnotila situáciu: „Bože, mami, ty si tak prehnane negativistická!" A do statusu na FB napísala: Konečne pocit, že je víkend a sobota, mama sa začína štartovať"!

Adriana Varíniová

Adriana Varíniová

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...zelene olivy, mliecna čokoláda, vyprážaný syr, teplo a more, dobrá kniha, poobedňajší spánok - toto môžem furt!:-) Zoznam autorových rubrík:  Keď láska...O všeličom okolo mňaSúkromnéSpomienkyNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu