reklama

Vox blogov.

Odkedy ma naštvali v Skylinku a nedodržali sľub, že keď si raz kúpim ich kartu, nebudem už nikdy viac platiť za základnú ponuku, nepozerám správy v televízii. Lebo, okrem asi päťsto tureckých, arabských a podobných kanálov, nechytám na satelite nič. Bez Panelákov a kadejakých Fariem na jedno kopyto sa zaobídem a to, že mi unikajú aj momentálne aktuálne debaty a prezentácie kandidátov na prezidenta nepovažujem za hendikep.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Už zopár rokov nečítam noviny. Predtým som investovala do viacerých denníkov, aby som mala pohľad z rôznych uhlov. Po prečítaní som ich posúvala otcovi výmenou za jeho. Mali sme dohodu, každý sme kupovali iné, aby sme sa nedupľovali. Časom sa mi všetky tie informačné toky začali zlievať do akejsi jednotnej neforemnej, univerzálnej, šedej masy. Priamoúmerne s "vyhranenosťou" a „aktivitami" politikov. Tak noviny sabotujem.

Odkedy ma naštvali v Skylinku a nedodržali sľub, že keď si raz kúpim ich kartu, nebudem nikdy platiť za základnú ponuku, nepozerám správy ani v televízii. Lebo okrem asi päťsto tureckých, arabských a podobných kanálov nechytám na satelite nič. Bez Panelákov a kadejakých Fariem na jedno kopyto sa zaobídem a to, že mi unikajú aj momentálne aktuálne debaty a prezentácie kandidátov na prezidenta nepovažujem za hendikep.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Podľa mňa sú aj tak najreálnejším a najobjektívnejším obrazom spoločnosti blogeri. Nie tí, úplne "hviezdni", ale takí, ktorí ešte stále píšu, čo si naozaj myslia. Vďaka ním mám slušný prehľad o ponuke, kvalitách a všetkom, ohľadom nádejných hláv štátu.

Aj niektorí skoroprezidenti napísali sebaospevujúce dielka (naposledy mi bolo až trápne). Narcizmus ja nemusím, ten nikdy neveští nič dobré, zvlášť keď si ho pestuje človek, ktorý tu má byť nasledujúce roky pre nás. Tiež blogy, písané „na objednávku", sú ľahko identifikovateľné, a tak zopár článkov, nielen tu, na SME, u mňa už niektorých uchádzačov deklasovalo. Po „nenútenej" samoprezentácii, prestáva, konkrétne mňa, dotyčná osoba zaujímať. Už len aby do volieb aj tí, čo mi zostali v talóne, nezačali blogovať sami o sebe, lebo, potom neviem?!?!

Adriana Varíniová

Adriana Varíniová

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...zelene olivy, mliecna čokoláda, vyprážaný syr, teplo a more, dobrá kniha, poobedňajší spánok - toto môžem furt!:-) Zoznam autorových rubrík:  Keď láska...O všeličom okolo mňaSúkromnéSpomienkyNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu